BRUISWEKEN HELPDESK

In de aanloop naar de Bruisweken kan je met alle vragen over begeleiden terecht bij mentoren@buroruis.nl (operationeel tijdens kantooruren). Het is belangrijk om te weten dat we je via deze weg alleen kunnen helpen met inhoudelijke vragen over de Bruisweken, het mentorschap en kennis maken.

Service- en helpdesk – Hogeschool KPZ:

Je kunt met alle vragen terecht bij Nanette Herfst via 06-13 858 964 (bellen of via Whatsapp).


Service- en helpdesk – Hogeschool Windesheim:

Voor operationele technische ondersteuning kun je terecht bij:

ICT-Servicedesk

Servicedesk@windesheim.nl

Telefoonnummer 088 – 469 9070.

Met alle andere vragen kun je terecht bij: bruisweek@windesheim.nl.


Service- en helpdesk – Hogeschool Viaa:

Voor operationele technische ondersteuning kun je terecht bij: helpdesk@viaa.nl.

Telefonisch bereikbaar via 038 – 425 55 42.

Met alle andere vragen kun je terecht bij de receptie van Viaa. Telefoonnummer 038-4255542.
Ook bereikbaar in de zomervakantie via WhatsApp 06 – 288 00 710 op werkdagen van 8.30 tot 14.00 uur.