BRUISWEKEN HELPDESK

In de aanloop naar de Bruisweken kan je met alle vragen over begeleiden terecht bij mentoren@buroruis.nl (operationeel tijdens kantooruren). Het is belangrijk om te weten dat we je via deze weg alleen kunnen helpen met inhoudelijke vragen over de Bruisweken, het mentorschap en kennis maken.
Algemene vragen met betrekking tot de Bruisweken mogen naar info@buroruis.nl
Service- en helpdesk – Hogeschool KPZ:
Mail: servicepunt@kpz.nl
Service- en helpdesk – Hogeschool Windesheim:
Voor operationele technische ondersteuning kun je terecht bij:
ICT-Servicedesk
Telefoonnummer 088 – 469 9070.
Met alle andere vragen kun je terecht bij: bruisweek@windesheim.nl.
Service- en helpdesk – Hogeschool Viaa:
Voor operationele technische ondersteuning kun je terecht bij: info@viaa.nl
Telefonisch bereikbaar via 038 – 425 55 42
Whatsapp: 0628800710
Met alle andere vragen kun je terecht bij de receptie van Viaa. Telefoonnummer 038-4255542.
Ook bereikbaar in de zomervakantie via WhatsApp 06 – 288 00 710 op werkdagen van 8.30 tot 14.00 uur.
Wil je ook iets betekenen tijdens de Bruisweken of ben je benieuwd naar mogelijkheden om samen te werken? Neem gerust contact met ons op!
Wil je contact met iemand van het team van de Bruisweken?
CoördinatorNienke Salet - Nienke@buroruis.nl
Sponsoring & Logistiek Rutger Nijenhuis - Rutger@buroruis.nl
Programma & Vrijwilligers Jort Hettinga - Jort@buroruis.nl
Welzijn & Verenigingen Ruurd Kempenaar - Ruurd@buroruis.nl
Marketing & Communicatie Daniël Lugtmeier - d.lugtmeier@hedon-zwolle.nl
Of een algemene vraag? Neem dan contact op via info@buroruis.nl.
Heb je verder nog vragen? Bekijk eerst onze 'Over de Bruisweken'-pagina en vind daar alle veelgestelde vragen!